DIN BOOKING

BOOKING INFORMATIONER

Vore Mindfulness workshops, retreats, seminarer, weekendskurser, uddannelser og mentorforløb afholdes på datoer angivet på den givne informationsside. Afmelding fra vores side medfører tilbagebetaling af dit fulde indbetalte beløb. Aflyses en dag fra vor side på uddannelsen, mentorforløbet, retreatet m.v. bliver dagen erstattet via en ny afholdelsesdato.

BOOKINGBETINGELSER

Din Privat/Erhverv booking registreres ved bekræftelse via email.

Din plads registreres ved indbetaling af det oplyste depositum.
Tilmelding og registrering via email
Indbetaling af depositum på konto:

Reg nr.: 7780

Kontonr.: 0006221907

Marker din overførsel med dit navn.

Indbetaling af depositum

  • Destinationer i Europa: 1500 kr. ved tilmeldingen
  • Destinationer på SriLanka: 3500 kr. ved tilmeldingen
  • Depositum – Bali: 2500 kr. ved tilmeldingen

BOOKINGBEKRÆFTELSE

Ved modtagelse af din bestilling, sender vi umiddelbart efter, bekræftelse via e-mail med uddybende information vedrørende din bestilling.

Før opstart af vore Mindfulness workshops, kurser, seminarer, uddannelser og retreats modtager du yderligere praktisk information vedrørende undervisnings indhold, ydre rammer og andre relevante oplysninger.

TILMELDING & DELTAGELSE

Tilmelding er personligt/erhvervsmæssigt bindende.
Ved eventuelt hindring i deltagelse fra købers side, kan det indbetalte beløb overføres til anden Mindfulness event. Refundering af indbetalte beløb sker via gældende frister for afbestilling jf. nedenstående afbestillingsbetingelser. Ved afbestilling betales administrationsgebyr jf. afbestillingsbetingelserne.

Ved eventuel venteliste hos os der matcher din bestilling, overgår dit køb og din plads til anden part og det indbetalte beløb refunderes. Dog minus administrationsgebyr på 450 kr.

Dage hvor du eventuelt er forhindret i at møde til undervisning, refunderes kursusafgiften ikke.

AFBESTILLINGS BETINGELSER

Vore udenlandske Mindfulnes retreats og seminarer iværksættes ved minimum 7 deltagere. Tilmeldte deltagere modtager besked 4 uger før afholdelse af vor Mindfulness Event inden for Europa, og 2 måneder før af vor Mindfulness Event afholdelse i Asien.

Afbestillingen fra kunden skal ske 45 dage dage inden afholdelse. Dette medfører fuld tilbagebetaling, minus administrationsgebyr på 450,-Kr.

Afbestillingen fra kunden af vor service efter 45 dage før startdatoen for vor udenlandske Mindfulness Event, medfører at det fulde beløb ikke kan refunderes. Disse restriktioner skyldes vor booking af hoteller, udflugter mm. som Life & Leadership er ansvarlig for.

Tak for din forståelse.

Er du som privat eller erhvervs person hindret i deltagelse ved dit bookede Mindfulness forløb eller Event i indland eller udland  kan du vælge at sælge eller videregive dit købte produkt til anden part. Vælges denne løsning sendes informationer vedrørende ny deltagers navn og kontaktinformation straks herefter til Life & Leadership. Er din booking videre givet til anden part på et Mindfulness Retreat i udlandet, sendes besked om dette pr. mail med navn og kontaktinformation på vedkommende senest dagen før retreatets opstart.

Vi forbeholder os retten til at skifte lokation, skulle dette kræves, for at du kan opleve den fulde forventede service og kvalitet.

KØBSBETINGELSER FOR GAVEKORT

Gavekortet kan anvendes til alle vore produkter. Ombytning af gavekortet til kontanter er ikke en mulighed. Gavekort må benyttes inden 2 år fra købsdatoen.

Du indløser gavekortet ved at kontakte os på mail.  Vi glæder os til at hjælpe  dig med at booke en plads på din ønskede Mindfulness Event så som workshop, retreat. uddannelse m.v.

Kontakt os gerne, hvis du skulle ønske yderligere vejledning.

God fornøjelse og vi ses-:)

Mange hilsener

Ursula & Jeanne